Wednesday, October 26, 2011

full stop..

kadang2 aku rasa dunia ni seperti tidak adil.. tapi aku trlupa..bahawasanya aku sedng diuji.. akal waras ku kadng2 berhenti untuk berusaha dan aku semakin penat untuk semua ini.. dah terlampau lama aku memendam semua ni.. cuma malas tuk meluahkanya didalam blog ni..

kehidupan aku tiada yang gembira dan indah untuk diceritakan... ok dipendekkan kata.. aku sememangnya sedang mengalami masalah... ya.. sekali lagi aku tertipu dengan smua kata2 manis.. no more MR.S in my life...

apa yg terjadi?? ckuplah hanya aku yg tahu... tak semua perlu aku kongsi..aibnya aku perlu jaga...maruah nya juga perlu aku simpan..meskipun hubungan kmi sudah berakhir.. aku doakan dia terus gmbira dgn jalan yg dipilih..

buat diri aku sendiri..hope aku terus kuat lalui semua ni.. mungkin aku tak cukup baik utk dia...

No comments:

Post a Comment