Thursday, February 23, 2012

erti sebuah kehidupan

berzaman tak update... ni update dlm keadaan aku tgh menahan sakit yang amat.. uwaaaa (migrain + gastrik)

kehidupan ini penuh ngan cabaran... dari pelbagai segi... semua akan kita lalui...kerjaya...cinta... itulah yg aku lalui saat ini..

dia yg aku harapakan akan memberikan aku sinar bahagia... rupanya masih salah dalam penilaian aku...datang dan perginya sesuka hati....

aku tak pernah membenci kerana aku tak bole benci dia.. namun kenapa dia tak pernah nak hargai...tp aku rasa dah ckup smpi disini kot.. aku lepaskan dia pergi..meski rasa hati masih mahu dia kembali... dah lebh dari 2 kali aku d bt mcm ni oleh dia..keadaan ttap sama...

susah betul cari lelaki yg jjur dan ikhlas...kalau ada... memilih pulak.. nak sama negeri ...tak nak orang borneo cam aku ni... entah la.. tp memang kalau diteliti... awal2 mcm ni dah ssh nak toleransi... masa depan lg akan ssh.. so.. let u go is the best way... huhuh.

cinta pasti akan ada tnpa aku minta suatu hari nanti... biarlah aku sempurnakan dlu tanggjwap pada keluarga.. kerana hanya mereka yg tetap kan kekal bersama aku hingga akhir hayat kelak...


No comments:

Post a Comment