Thursday, March 29, 2012

andai itu takdirnya

kehidupan ku telah dicatatkan since aku dlm kandungan ibu ku lagi.. aku telah dilihatkan perjalanan kehidupan ku setelah melihat dunia.. aku bernyawa hingga kini kerana aku telah berjanji pada penciptaku bahawa aku mampu untuk melalui kehidupan yg berliku ini meskipun aku tersungkur beberapa kali untuk bangkit.. MAKA AKU HARUS kuat melaluinya.. itu janjiku pada sang pencipta..

dan saat ketika entry ini aku tuulis.. aku terseyum lebar.. syukur pada sang pencipta.. bahawa aku ingin nyatakan pada dunia.. hatiku telah memilih dia dan tetap akan memilih dia.. alhamdulillah..semoga ENGKAU terus berikan aku sinar cahaya kebahagiaan ini ya allah...

setitik demi setitik air mata mengalir.. syukur sangat... walaupun perjalanan perkenalan kami agak pelik.. biarlah jdi simpanan ku.. pendek kata... kaulah PUTERA GABAN KU!!

syg... u r so sweet! semoga bapa cepat smbuh ya.. and cepat2 balik kl.. miss u!

No comments:

Post a Comment