Thursday, December 23, 2010

jiwa...jiwa

tolong aku..tolong aku ...aku tidak tahu hari buat apa lg..aku perlu pergi jauh.. tpi semakin aku menjauh..semakin aku dekat dengan masalah ini.. kalaulah aku boleh renyukkan perasaan ini..dan ku buang ke dalam tong sampah... SENANG!!!

aku mahu gembira dan bahagia seperti insan lain.. aku mau..mau sangat2 melupakan semua ni.. tp kenapa ssh sangt!!! yaaa sebb aku dah terjatuh dan terguling2 lebih dari 2 kali.. bangun ku ...atas huluran tangan yang ingin memberikan bantuan..tp setelah aku berdiri..tangan itulah yang menolak aku kembali..hingga aku tidak mampu untuk berdisi semula.. terseliuh yang amat sakit!!!

duhai insan...semudah itu kau mahukan aku pergi dari hidup mu.. dan semudah itu kau lupa akan setiap bait dan butir bicaramu padaku dlu.janji mu..

apa salah dan silap ku..mana kekurangannya...tolong terangkan padaku..tolong beritahu aku... agar aku boleh faham dan agar aku tahu mana kesilapan ku... tolonglah... kau katakan tidak mahu aku sakit lg..tp perbuatanmu..menyakitkan aku lagi duhai insan.....

namun semuanya tersemat rapi di jiwaku.. mulut ku kelu untuk berbicara...kau gembira dengan kehidupanmu..kenapa tidak aku... :((

No comments:

Post a Comment