Thursday, December 16, 2010

masih???

Flop Poppy

Masih

Masih ku tak berdaya
Melupakan mu
Di hatiku berkata
Apakah sebenarnya cinta

Di hati ini
Hanya mainan semata
Namun kau tak mengerti
Apakah sebenarnya yang telah terjadi

Di diri ini
Kau yang masih di hati
Tidak terdaya
Untuk mengundur diri

Darimu
Setelah engkau pergi
Tiada apa yang ada di diri ini
Kuharapkan kau kan berubah hati
Semoga kau kan kembali
Di diri ini


masihkah kau bertakhta dalam diri???
satu persoalan yang aku sendiri nda pasti..
aku memerlukan insan bergelar "lelaki"
yang boleh melindungi aku..
yang menghargai aku..
yang meletakkan aku sebahagian dalam dirinya...

pertemuan dengan dia...
mewujudkan persoalan yang aku sendiri tiada jawapannya...
alasan aku cuma satu..
"dia hanya kawan aku.. dan tetap akan jadi kawan aku"
tapi..
aku seolah menipu diri aku sendiri dalam setiap jawapan
yang aku lontarkan kepada setiap soalan yang diajukan..

ingin sekali aku tanyakan..
"masih" kah aku dalam hati dia??
seperti bait2 lirik lagu yang dinyanyikan
dalam pertemuan kami beberapa jam tadi??

jangan ketuk hatiku...andai masih ingin membuatku menangis kedukaan...
buatlah aku menangis gembira lepas ni..plzzzz :(

p/s: mungkin aku masih mengharap pada mukjizat ALLAH terhadap diriku...haishhh!!!







No comments:

Post a Comment