Monday, November 28, 2011

aku,dia dan kamu...juga kita

DIA...
KITA pernah menyayangi... juga berharap akan terus kekal bersama DIA...
namun KITA tak boleh... DIA KITA itu milik orang lain dah.. bukan milik KITA lagi...
DIA pasti mahu KITA hidup gembira selepas melalui fasa kehidupan bersama dulu....

AKU...
masih dalam kesendirianku... dalam mengenal erti sebuah kehidupan..
masih gagal dalam usaha memiliki KAMU...
AKU masih dalam pencarian... untuk terus melupaka DIA...
depanku hanya ada KAMU...untuk KITA terus bersama seperti DIA yang sedang bergembira di sana...

KAMU....
mampu ke untuk terus bertahan?
sedangkan kalau KAMU terus "bersama" DIA dengan dunia KAMU...
hanya kesakitan tu yang KITA rasa...
KAMU telah berubah...KAMU gagal untuk mengungkapkan janji yang telah KAMU ungkapkan...
namun AKU masih mampu bertahan dan akan terus bertahan....
semua demi KAMU...

KITA...
AKU MESKIPUN KAMU... perlu bersatu agar KITA terus tabah dan menjalani kehidupan yang sempurna kelak...
AKU akan terus dan terus... mengumpulkan K.I.T.A supaya semuanya bersatu...
KAMU....AKU doakan KAMU terus tabah di sana...agar AKU juga terus tabah dan kuat melalui semua ini....
kerana AKU mahu KITA terus wujud....




DH : 2:11 am on 28/11/2011

No comments:

Post a Comment