Wednesday, November 23, 2011

kehidupan

semua org mahukan khidupan yg sempurna dan terbaik... me also like that... berhijrah... utk sebuah khidupan yg baik.. meskipun aku perlu mnjauh dr semua mereka yg aku sayangi...


rindu??sudahpasti aku merindui mereka... sahabt yg sudah semestinya akan menegur ksalahan yg aku lakukan... tp.. mereka tak boleh untuk berada dlm khidupan aku setiap masa.. kmi memiliki khidupan yg berlainan...so... selamat berbahagia aku ucapkan sahabat....


since 2003... aku tak pernah betah untuk brada di labuan... paling kurangpun aku akan ada untuk 3-4 blan.. lepas tu aku kluar merantau lg... bukan aku xnak berada lama d labuan.. tp aku perlu berdikari... berjauhan dr fmly..mengajar aku erti rindu kepada mereka... mngajar aku erti sebuah kehidupan ygmungkin aku xkn rasa klu terus berada d labuan...


terkadang hal ini menjadi isu dan pergaduhan aku ngan sahabat ku... maafkn aku sahabat... aku lbih selesa d negeri org... sampai masa aku akan kembali...tapi bukan sekarang... aku masih dalam pencarian... yg aku sendiri tak pasti apa... :(


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment