Wednesday, June 30, 2010

ALHAMDULILLAH...

alhamdulillah..syukur...td baru lepas azab penyingkiran...dan kami semua telah berjaya ke peringkat akhir...dimana sesi ujian akn berlangsung lusa...2 julai.. dan disana kami akan dinilai selama 1 jam untuk menjadi DJ seorang diri..tanpa d temani oleh mentor..

tp tadi..semasa sesi penyingkiran...1 drama telah berlaku..dan aku yg terpaksa laluinya.. fuh!! adakah..aku yg tersingkir masa noddy bacakan memo dalam sampul surat...sungguh aku rasa lemah jiwa raga.. cam nda percaya aku akan terkeluar...alih2... ada sampul ke 2..and aku berjaya...saja gimik dari dorang pihak juri..fuh!!! selamat...tp air mata nda payah ckp la..bercucuran..huhu

kepada my dear friend and adik2...anis..iejam and ian...mari kita buktikan bakat yang ada....chayok!!!


No comments:

Post a Comment