Tuesday, June 8, 2010

S I B U K


pergh!! minggu yang terlalu panjang untuk aku lalui...bersendirian di bumi PENANG ini... tp dalam masa yang sama...best jugak... sebbnya aku g key el 4-8 Jun lepas..oliday ngan my mum and rombongan cik kiah dari Labuan..ehehhe...

mereka semua sampai KL 4 jun...aku lak gerak dari Penang hari yang sama...and sampai dalam jm 6.30 ptg.. sepanjang tempoh tu..aku berjalan2..pusing2 kl ngan dorang.. g Melaka ngan dorang...and g Nilai3 ngan dorang... shopping.... yes!! happy jgk la rasa... bukan selalu cam ni...macam2 gelagat dah aku tgok..biasalah...bila makcik2...nenek2 yang g kl ni.. eheheh... aku bawak dorang nek LRT..MONORAIL..wakakaka nak tau dorang panggil bendalah tu apa...GIUK KALANTUGI...ahahaha urang Labuan jak tu tau mksdnya apa..hahahah..lawak eh...

aku dah kehilangan idea... sebb aku menaip dalam keadaan aku MIGRAIN sekarang..just nikmatilah antara pic yang ada dalam simpanan aku ni...



No comments:

Post a Comment