Wednesday, November 24, 2010

aku yang hina

aku yang hina...aku yang dianggap keji olehnya juga keluarga.. entah apa salahku...cuma berikanla aku ruang...dari menyedari semua ini wahai insan.. aku pohon ampun mu...andai aku ini hina dimata indah mu... aku cuma terlanjur menyintaimu..juga keluargamu... kecilnya aku di dunia mu... keluh kesah ku..tiada makna bagimu.. langsung tiada....

lupakah kau pada si hina ini..yang ada saat susah dan senang mu dulu??? yang sering berkongsi makanan...duit asalkan kita dapat bersama..menikmati hari2 kita dikota raya dulu...lupakah kau pada insan ini..yang macam cacing kepanasan...sendirian dirantau orang...bila mengetahui kau sedang sakit teruk... lupakah kau insan!!

kau berada dipuncak mu ketika ini.. akulah yang memimpin dan menemanimu saat kau terpuruk jatuh lalu bangkit semula...dan bila dipuncak..aku kau tolak jauh..hingga aku tidak mampu untuk terus bangun... hingga aku tergapai2 sendiri dahan tuk aku bertahan.... kejam??? ya aku rasakan kau kejam..kau amat kejam!!!!!

hingga aku rasa...aku mati dalam hidup...ya.. akulah roh yang telah kau matikan sebelum saatnya...umpama aku sampah yang ingin kau lupuskan....


No comments:

Post a Comment