Tuesday, November 16, 2010

harapan dan impian...

beberapa minggu lagi.. ulangtahun dia yang ke 26..dan seminggu selepas itu.. genaplah setahun aku dan dia terpisah.. ya.. setahun...satu tempoh yang agak lama buat aku.. sampai sekarang..aku masih teringatkan dia....lately..aku seperti dulu.. menangis dan merindui dia.. perpisahan berlaku..tanpa aku duga.. bukan kerana sudah tidak menyayangi dia.. tapi kerana sikapnya yang dah jauh berubah.. aku harap..dia bahagia dengan jalan yang dipilihnya..mungkin ada hikmah yang tersembunyi atas apa yang berlaku..ALLAH MAHA MENGETAHUI semuanya....

begitulah pengharapanku.. agar jodoh seterusnya..diberikan padaku..biarlah yang boleh membimbing aku ke jalan ALLAH.. biarlah kami sama2 MENYINTAI ALLAH.. sesungguhnya..aku mencari cinta sejati..cinta yang hanya ALLAH miliki buat umatnya....


No comments:

Post a Comment