Sunday, November 21, 2010

masih terlalu awalkah???

masih terlalu awalkah kita untuk membicarakan hal tahun 2011??? beberapa hari lagi.. november 2010 akan berlabuh..lantas melangkah dengan yakinnya ke bulan terakhir untuk tahun ni.. bukan DISEMBER... ya bulan yang kalau boleh aku nak skip je.. huhuh.. melangkah masuk ke bulan ini..bermakna..genaplah setahun aku sendirian melalui hidup ini tanpa insan yang bergelar kekasih!!!

gila dow!! tempoh yang agak panjang buat aku.. tak pernah aku single tempoh yg aku lalui sekarang..ahahha.. bukan takde sapa nak.. tapi aku yang tak nak..

tipu la kan..kalau sepanjang tempoh ni aku langsung tak terfikir untuk ada penganti... dan lantaran itu aku mencuba bersama kawan baik aku sendiri..masa kolej...dan sama..tidak menjadi.. entah la...

maka..luka makin berdarah dan bernanah!!!

yup.. sekarang kalau aku d tnya..pasti jawapanya ialah..aku takut untuk melalui kegagalan lagi... cukup2 la 2 tahun ini aku teruji dan diuji dengan dugaan.. biarpun aku tahu..ada lg yang melalui dugaan lagi berat dari aku..

1 persoalan akan sentiasa ditanyakan kepada ku.. "bila aku akan menamatkan zaman bujang"??
jawapanku cuma 1.. masih belum ada MR.RIGHT yang aku temui....yang bole menerima buruk baik ku.. yang sanggup bekorban apa sahaja untuk aku... so sapa yang baca blog aku ni..mempunyai ciri2 tu..sila kemukakan borang ye..ahahahahha...dan yang pasti.. SOLATNYA CUKUP 5 WAKTU.. kalau ada calon2 gitu.. insyallah akan aku pertimbangkan

alamak...!! tersasar pulak cerita aku ni kan.. hurm... impian dan harapan aku d tahun 2011.. biarlah mendung ini berarak pergi... aku penat sudah melalui hari2 yang mendung dan hujan ni...tengkujuh lagi kadang2... *_*

No comments:

Post a Comment