Monday, March 21, 2011

aktiviti hujung minggu

setelah sekian lama...knunya.. semalam la aku rasa hujung minggu yang membosankan... hahaha sebb aku tak kerja dan aku tak tau nak buat apa... coz bfore ni every weekend mesti ada function..and aku kena turun padang membantu. kenapa PA pun kena tolong?? sebbnya kami kekurangan pekerja.. so tak salah kan kalau nak menolong..sekali gus aku dapat ilmu baru..sebb kalau sapa-sapa yang kenal aku sure tau aku ni totaly OUT OF SERVICE pasal PERHOTELAN NI...

so.. selain melepakkan diri di rumah.. aku dan kawan2 ada la pergi tengok perlawana bola sepak persahabatan diantara team HSML dengan ....... (alamak tak tau team apa) ahehehe... tapi pergi kejap je.. pas tu pergi kampung Punang...kampung salah sorang mmber aku.. lepak2 tegok pantai la kononnya.... here the picca!!!




*possing sambil makan koci... :P

No comments:

Post a Comment