Wednesday, March 9, 2011

TERlambat???

pernahkah korang terlambat dalam membuat sebarang keputusan juga tindakan??? pernah korang rasa cemburu melihat seseorang itu bersama dengan insan yang disayanginya??? sedangkan korang sedar... kehadiran korang tak pernh membawa apa2 makna pun???

pernah tak korang rasa menyesal?? aku melaluinya sekarang... aku menyesal terlalu cepat membuka pintu hati..sedangkan setahun yang lalu..aku tabah melaluinya... dan saat ini..aku rasa aku lemah..aku tidak mampu untuk melepaskan..sedangkan aku PATUT melepaskan...

sakit mata..sakit rasa hati bila melihat insan yang berada dihati..sedang berbahagia dengan kekasihnya... namun aku sedar...aku sekadar insan biasa..yang mungkin tidak sedar diri dengan semua tu.. aku percaya pada kuasa ALLAH... ALLAH akan berikan aku yang terbaik suatu hari kelak..

buat orang tu.. berbahagialah... kerana sebagai sahabat...aku patut mendoakan kau.. melihat kebahagiaan mu... itulah jua kegembiraan bagi aku...

No comments:

Post a Comment