Tuesday, September 20, 2011

dah 2 hari... ehhhhh 4 hari la... aku tak rasa aku seperti dihargai... kenapa mengajak aku melangkah kalau tak sedia untuk memimpin aku keluar dari kegelapan ini...

kenapa mesti perasaan ini didera...apa salah dan kesalahan yang harus aku lalui sebenarnya ni... MR.S ssh tul nak dihubungi... aku bukan nak burukkan dia.. dia kesayangan ku... tapi mana lagi aku nak luah... kat dalam ni je la... aku sedih ..takkan sesaat pun takde masa dia untuk melihat handphone tu...dia tak tengok je msj aku yang berkoyan2 tuk dia tu...calling yng dah jd miss call tu?

tolong hentikan penderaan "halus" ni.. aku tak kuat... aku dah letih.. haruskah aku berputus asa? aku kah yang tak memahami dia..atau dia sebenarnya yang tak bersedia untuk bercinta lagi...

" B, b jnji tuk melindungi syg.. b jnji tuk kita sama2 lalui khidupan ni.. tapi kenapa b biarkan syg lalui sorang2...syg tau b bz ngan keja.. tp takkan la sesaat pun b teringat syg... knapa mungkiri sedangkan b yang ajak dan nak semua ni menjadi lebih dr sahabat..."

sakitnya lalui semua ni...ya Allah berikan aku kekuatan :(

No comments:

Post a Comment