Wednesday, September 21, 2011

kegagalan????

nampknya aku bakal melalui detik detik kegagalan bercinta... untuk kesekian kalinya... hmmm malas betul aku begini... kita punyalah sibuk2 penat2 mo jaga... ko buat hal!



nda sabar aku mo jmpa dia..face to face...and face the fact... aku dah nda larat memujuk hati... mempercayai... suatu yng mustahil akan berlaku...

logik kah aku untuk percaya setiap katanya... kalau calling dr aku berhari2 tak pernah diangkat, mesj 1 pun nda pernah dibalas... weh!!! aku pernah lalui detik itu.. and now im face it again??? huh!!! WHAT A LIFE kan???

he said, he got an a problem.. but y nda mo share ngan aku.... aku bkn orang lain..aku GF dia... apa ssh sangt ka berkongsi dengan aku..sdangkan dia sndiri ckp, jgn ada apa2 pun hal perlu dirahsiakan...

aku dah smpai tahap GABAN!!! marah sangat.. tp aku marah2 pun bt apa... dia tetap mcm tu... so hope sangat bla da berdepan nnt ada la jalan penyelesaian... tp...aku takut tuk percaya... bekecai dah luluhnya hati ni d perlakukan cam tu...

sampai ada niat aku tuk membalas dendam... tp itu bukan aku... marah aku hanya ketika itu...  :( tidak akan berpanjangan.. camana lagi harus aku lalui kehidupan ni.. *Sigh*

No comments:

Post a Comment