Sunday, September 25, 2011

sesi chit chat with my mom!

aku baru je lepas CHATING ngn mak aku kat FB... hmm mula2 borak pasal nak bawak durian dri LAWAS ke Labuan jumaat ni... sebbnya jumaat ni last day aku berada d Lawas...



cerita punya cerita..adeh! terkeluar lah pulak bab BAKAL menantu.. hmm aku dah agak dah..sure punya ada cerita hal ni.. aku saja usik mak aku... knon kalau aku dpt duda.. dia terima tak... dia ckp..tak kisah jnji jangn duda yg tua and ramai anak..ahak!!!

tp aku ckp la duda tu muda.. hencem..keja polis (konon) but peminum la. kuat mabuk..terus mak aku ckp " dulu ko tolak pinangan orang tu sebb dia pemabuk..now ko nak plak orang yang pemabuk jugak?" terus aku gelak  sorang2 depan pc..  MASIH JUGA dia ingt kes aku reject pinangan tu.. gara2 tu aku taknak balik labuan..ehehe... baru dia tau... nak suh aku kawin..pun agak2 la.. carikan la yg elok skit :P (tapi bukan salah dia pun..dia mana lah nmpk TRUE colour orang tu..depn mak aku baik la dia knnnn :P)

pendek kata.. setiap kali borak ngan mak aku, sure bab KAWIN akan terselit sikit..eshhh malas nyeee

No comments:

Post a Comment