Thursday, September 8, 2011

muktamad

keputusan muktamad... surat perletakkan jawatan aku dah serahkan..and berkuatkuasa sebulan dari sekarang.. tamatlah riwayat aku bekerja di Lawas ni. kputusan yang dah lama aku bt..tapi lama untuk merialisasikannya... mengalir gak air mata aku masa serahkan surat tu kat HR.. ye lah..aku berada kat hotel ni..since last year... saat hotel ni masih kosong!!! hanya 3 orng penghuni...

dan aku masih bertahan disini sehinggalah PERDANA MENTERI datang mrasmikan..TYT sarawak...CM sarawak..aku lihat jelas dimataku..tak semua ada pengalaman tersebut.. biarpun bukti (gambar) aku tak de.. tapi cukuplah aku je yg tau semua perasaan itu...



setiap aktiviti dihotel ni..berada dalam simpanan aku... kamera ku usung kesana kemari mencari angle yang terbaik untuk tatapan mereka...merancang kejutan buat kakitangan yang menyambut ulangtahun... biarpun 1 kejutan pun takde aku terima dari mereka...

disaat semua orang sedang lena dan berehat..aku masih duduk dikerusi menghadap komputer menyiapkan kerja2...semua itu pengalaman yang indah buat ku..biapun pahit tuk ku lalui...

sekarang sudah sampai masanya aku perlu berundur..aku punya alasan yang tersendiri..dan berharap pilihan aku tepat...mental dan fizikal aku dah bersedia tuk berada d kota rya itu... bukan sebb ada someone.. but sememangnya tujuan aku untuk mencari keja yg lebih baik....

No comments:

Post a Comment