Wednesday, September 14, 2011

kehidupan mereka

Entri kali ni rasa seolah-olah nak bercerita mengenai kehidupan insan-insan yang pernah dan masih ada dalam jalan cerita hidup aku... antara mereka itu ialah :


irmie @ qimi dan isteri
"selamat pengantin baru"
3 sept 2011


sha dan poji...
"selamat bertunang"
3 sept 2011

sarah dan suami
"selamat pengantin baru"
11 sept 2011

wahidin dan isteri
"selamat pengantin baru"
3 sept 2011

labai dan isteri
"selamat pengantin baru"
11 sept 2011


ha... itu antara kehidupan terbaru kawan, saudara mara aku ... bestnye!! ahaha aku yg super xited..semoga mereka bahagia ke akhir hayat.. ( semua majlis mereka aku tak datang pun..jauh kot! kelantan, kedah, johor, labuan, tawau) ha... pokai kalau p semua tempat ni..


tengok yang ni lak..
wani... anak jue and zul..

ct with putera and puterinya...
(danish + dania)



atyye and zul
dah setahun kot nikah..takde baby lg..
cepat bg aku baby :)



farra dan anak2..

 bibi yang sedang tunggu masa nak melahirkan..
semoga semuanya selamat :)


cukup lah kot.. terlalu ramai insan2 yang aku sayang yang sedang berbahagia dengan kehidupan mereka saat ini...
semoga kita semua berada dalam rahmatNYA.. amin



2 comments: