Friday, August 26, 2011

26 OGOS 1985

26 TAHUN yang lalu... alhamdulillah...aku masih bernafas hingga saat ini.pelbagai dugaan dan rintangan telah aku lalui... syukur pada MU ya Allah...aku diuji dan aku dilindungi oleh mu... sungguh aku bersyukur kerana diberikan peluang untuk merasai udara ini untuk tahun ke 26...

hari ini aku telah lalui lebih dari separuh hari....tiada yang indah...tp paling malang awal pgi aku dah dapat 'hadiah'... 





ni la hadiah aku dpt awal pagi...
sandel aku putus ditengah jalan!!! dah la tengah menapak sorang2.. adui yay... 
sandel ni aku sayang sangat... dah 3 tahun aku pakai.. selesa.. buruk mana pun dia.aku tetap suka pakai... tapi hari ni tamatlah riwayat hidupnya... huhuhuhuhuhu


dan penyelamat aku !!!
WILLIAM..ehehehe 
nasib dia tak g keja lg..so aku tumpang dia... dengan mula 0.01 sen
aku tggu la dia ditepi jalan...
chhhoooyyyyy tul laaa
to William... tq dik!

then whole day ni aku bz sangt dengan kerja.. 
pening kepala wo.... 
nampaknya rutin harian aku tetap lalui 
pada 
26 ogos 2011 ini...
nothing intresting punnnn


No comments:

Post a Comment