Sunday, August 14, 2011

kembara merdeka

skembara merdeka sudah pun sampai ke Lawas..dan lokasi pilihan. mereka untuk berbuka puasa di hotel seri malaysia lawas..hotel tempat kerja aku.. hari ahad aku cam biasa bkja... biarpun ptutnya cuti... kmi semukat hotel ni..multitasking..hahaha bulan memuji diri..tapi setiap jabatan bolehbuat kerja jabatan lain...aku biarpun as PA.. tapi aku juga pernah as f&b asstnt..aku pernah kerja d bahagian kitchen..kami cuba elak untuk ambik partimers bila ada big fction... dalam bulan puasa ni.. smlm tu kira big fction yg ptama tuk bln ramadhan ni.yeee agak slow sikit htel kmi bulan ni.. nak2 lagi.penduduk lawas ni pun masih baru nak menerima suasana berbuka d hotel...




so...aku pun ditugaskan lah as "cucur udang girl".. ya...aku kena goreng cucur udang scara live kat ballroom.... suasana tu baru bagi mereka..ramai la pkci2..makcik2 duk menghadap aku masa tgh menggoreng. kamera snap sana sini..aku takleh bt pe...sengih je lah..layan je lah kalau ada yg mengur... .yg pasti tkde apa yg tggl..smua hasil grengan aku habis...aku mula goreng 1jam bfore berbuka..15 min bfore berbuka dah kosong!!! adunan pun kena refil lg..ahahah.. ada staff rtm tu.duk shoot aku...then ckp masuk tv ni..aku sengih je... aku tak heran sebenarnya.. itu bkn pertama kali masuk tv..ehehehe... apa2pun..enjoy the picture!!!






update : my mom said.."mama nampk kau d tv1 td pagi" ^____^y

No comments:

Post a Comment