Saturday, August 13, 2011

BERUBAH..



MALAM ni..aku tak tau la kenapa...hati aku sangat sensetif... bole2 aku mengalirkan air mata sambil buat kerja d opis ni..
nasib la aku sorang je...
sedih sangat mengenang nasib diri...(bukan sebb tak dpt balik raya okkk)
lagu ni remind me.. tentang seseorang...
4 tahun yang lalu.. aku pulang beraya bersama dia...
sama2 berada di perantauan... menuntut ilmu..
tapi... since tahun lepas... nikmat raya seolah ditarik balik oleh ALLAH
selama ini aku ingatkan dialah jodoh aku...
ya...keluarga masing2 dah merestui..
tpi.. keihlasan aku tak pernah di hargai..
berjauhan itu mengubah rasanya pada ku..
26 ogos bakal tiba...
tiada kenangan yg indah selama aku bersama dia..
pahit ada la..
dia langsung tak pernah ingat tarikh 26 ogos itu...
sekarang...dia dah bahagia..dengan pilihannya sendiri..
sepantas kilat dia mendapat penganti aku.. nak kawin dah aku dgr...
ALHAMDULILLAH...
aku bersyukur tidak berjodoh dengan dia.. biarpun perit nak lalui...
tapi aku bersyukur...
kerana aku yakin ada yang terbaik buat aku...
aku cuma mampu mengenang dia sebagai kenangan cinta bersama beliau...

No comments:

Post a Comment