Friday, August 5, 2011

mari bercerita part 3

5 OGOS 2010

Tarikh ini pada tahun lepas...
tamatlah sudah diri ini bergelar pelajar
3 tahun di bumi PENANG.. 
macam - macam aku lalui..aku pelajari

bermula dengan kehadiran aku kesana SENDIRIAN..
mendaftar sendiri... cuma mampu melihat keluarga -keluarga yang ada...
menghantar anak mereka untuk belajar...
aku gagahkan diri.. tak pernah rasa sesayu itu...
seminggu orentasi aku lalui dengan penuh sabar
tak berteman...
tak berkawan..
ada pun.. aku perasan beberapa orang cam budak kolej...
tapi aku tak berani nak tegur

kedatangan ke  USM juga.. disaluti memori bersama MR.J
bf yg  tersayang (ketika itu)
tapi.. bila dah berlalu 3 tahun itu...
dia tiada saat gembira ku menerima segulung ijazah
sedih...perit...syukur lah MAK ada...
tapi aku dah berangan-angan untuk menyambutnya bersama MR.J
tp jodoh kami berakhir sebelum aku tamat...
berjauhan mengajar aku erti setia dan jujur...
sayangnya.. tak dihargai...
buat ibu tersayang...terima kasih atas segalanya... tak terluah dek kata-kata
pengorbanan mu sungguh bernilai untuk kehidupan ku masa depan.. 
terima kasih mak...

 aktiviti wajib aku n the geng..ehehe KAROK!!


 KENANGAN.....

 Muka sem 1.ahaks! with mak angkat aku...

 masscomm nite!  ni..azad..sama dr labuan ngan aku :)

 takde kerja.. ni la kerja aku.. DJ yg tak seberapa kat kampus..
but melalui ni la.. aku jmpa kawan2 aku yg duk sibuk nak karok kat pic atas tu..
DJ POPULAR KEE??? ^_^

 EX KOLEJ CHERMAI JAYA
 Wakil desa... bowling

 yang pasti... KELAS FILEM

rindunya nak busy...busy ngan shooting...


filem kami terpilih menjadi
"filem terbaik" tahun 2009
semasa malam dinner mass comm


No comments:

Post a Comment