Saturday, August 13, 2011

L.E.T.I.H

badan aku terasa sangat letih.. hari ni sangat2 kurang bersemangat untuk bekerja.. tapi kerja aku tetap kena siapkan. hurm... masuk je jam 1 ptg.. masuk surau...solat then take rest smpi jam 4 ptg..segar ar juga rasa...tp masih lemah jiwa..uhuk!... 

hati masih teringat pada seseorang sebenarnya... susah kan... mana nak fokus ngan keja lagi..ngan masalah sekeliling lagi... tahap maximum dah aku bekerja aku rasa... 2 weeks takde rehat... since balik dr kl la.. haaa tmbah lg..biarpun cuti g kl..tp aku takde masa nak rehat langsung... kl-kulim-kl.. adui yay! nak sangt cuti yang betul2 cuti... entah bila la dpt cuti ni... raya pun dah tak dpt nak cuti... memang rumah ke dua dah HOTEL ni aku rasa...

topik lain :
aku ingatkan selama ni dia ada view blog aku..sebb aku perasaankan sesuatu... seolah2 dia baca entri aku..then komen ngan bg msj d inbox aku (FB)
rupanya tak... kot la.. tp buat pe dia nak tipu kan... 
lagpun sedar diri la niena oi... 
blog ko happe yg ada.. dia pun bukan minat nak baca..

rasa2nya.. kalau dia tau semua "majlis" yg aku duk ckp kat dia tu semua TIPU... dia marah tak??
aku tak dpt bayangkan... uhuhuhu.
bukan niat nak tipu...aku cuma nak uji dia.. nak tau besar mana sayang dia pada aku...
tp aku rasa aku dah kalah.. dia langsung taknak perjuangkan pun
dia lebih rela lepaskan aku pada orang lain...dari berusaha untuk dapatkan aku...

kad "Jemputan" yang aku ckp kat dia tu pun... kad "RAYA" je koottttt...
tapi bukan dia je kena.. mmber2 aku pun ingt tu kad jmputan kwin aku..ahaks!

fmly aku mmg ada carikan aku lelaki untuk aku kenali.. tp lum sampai tahap suruh aku kwin dengan dia pun... lelaki pun tak..msj aku sekali je.. pastu diam.. so aku pun diam je la..
malas la nak pening2kan otak ngan semua ni..

lepaskan semua...
cuma aku tak pernah putus berdoa..
seandainya dia memang jodoh aku...
lami and aku tetap akan bersatu...
biarpun 10 tahun akan dtg...

aku tahu..lepas ni aku takkan bertemu dengan dia la..
aku dapat rasa sangat2..yang dia akan pergi jauh dari aku..
dari kawan aku pun..aku dpt tau dia cam nak pergi jauh.. tp entah la...betul atau tak..
apa pun terjadi...
aku rela kehilangan lami as INSAN KU CINTA
dari aku kehilangan dia as SAHABAT...

No comments:

Post a Comment