Wednesday, August 3, 2011

hanya sekadar renungan bersama

harini MALAS sungguh aku rasa nak buat kerja.. or dipendekkan kata..aku tengah melayan jiwa yang sedang ribut taufan.. uwa..uwa...(dusssshhhhh sudah2 la tu dang hayyum... dia takkan kembali lagi)

sj je aku nak kongsi hasil dari pembacaan aku la.. aku ambik ni dari iluvislam.. sure korang tau website ni kan...

"Begitu juga jika kamu telah bertemu dengan seorang insan,
yang pasti membawa KEBAIKAN kepada dirimu.
MENYAYANGIMU... MENGASIHIMU...
Mengapa kamu berlengah,
cuba MEMBANDINGKANNYA dengan yang lain.
Terlalu mengejar kesempurnaan.
Kelak, kamu akan KEHILANGANNYA apabila dia menjadi milik orang lain
Kamu juga yang akan MENYESAL..."

banyak lagi ayat2 dalam tu.. tp kata2 ini la yang aku berkenan sangat.. berharap dia gembira dengan keputusan yang dia sendiri buat.. :(

No comments:

Post a Comment