Monday, August 15, 2011

keluarga ku

harini, terasa sangat2 penat...sangat letih... badan dan jiwa..kedua2nya aku seolah tak mampu untuk bertahan...air mata menjadi peneman kala sujud ku... meluahkan isi hati padaNYA...semoga doaku didengar...

rindu mak aku!!!.... td adik aku tag kat fb.. status fb mak aku (mak aku ada FB ok!) ehehe.. mak ckp rindu anak2 dia..dia rindu aku n adik aku la yg kat kulim tu.. mana tak nye... c gems tu je ada kat umah..ehehe adik bongsu aku.. terasa lama betul dah aku tak jmpa mak..walhal baru je sebulan lalu.. nak2 lagi bulan Ramadhan ni.. rasa lain la jgk.. dah la tak balik raya.. hmmm tak menyempat la aku berpuasa ngan mereka...



pic raya tahun lepas
duduk : ayah tiri aku and my mom
berdiri (L-R) : adik bongsu aku, aku and 2nd brother aku...
tahun ni takde la pic fmly.. uhuk!

No comments:

Post a Comment