Monday, August 29, 2011

doaku termakbul?

acctually masih terlalu awal untuk assume "doa ku dimakbulkan"... masih terlalu awal untuk mengatakan dia itu milik aku selamanya... namun aku tetap bersyukur...kerana aku ditemukan dengan dia...dan HATI aku terbuka untuk bersama dengan dia...biarpun bayang2 MR.L masih bersama aku...


tapi keputusan telah dibuat.. aku harus bertanggungjwap dengan keputusan itu..aku dah nekad untuk melepaskan MR.L.. dia bayang2 masa silam.. sedih ar jgk.. tp..siapa aku tuk melawan takdir ILLAHI..aku dah berdoa dan berusaha.. tp side dia tidak.. so..berhenti berharap pada yang tak pasti...

SYAWAL tiba, dan aku harus memberikan keputusan kepada MR. S...  masih ada malam ini untuk membuat keputusan... "setiap yang berlaku ada kebaikkannya.. harus pejam mata dan cuba apa saja "<-- bak kata najwa latif ..ehehehe

CINTA MUKA BUKU...

No comments:

Post a Comment