Saturday, August 13, 2011

saya rindu M.E.R.E.K.A part 1

semenjak tahun 2006 aku dah bersama mereka, biarpun ada antara mereka ini aku kenal since sekolah rendah lagi, tapi siblings aku yang lain since 2006 tu la... SKETERIAT RAKAN MUDA..tetapi dihati aku..walau dimana aku berada..mereka tetap bersama aku..biar aku jauh beribu batu dengan dorang... tapi part tak sukanya tu...dah jauh dr mereka..sure akan ada je lah bahan mereka nak JELEZ kan aku...tahun ni yang pasti.. raya n berbuka posa dengan mereka semua aku tk dpat lakukan.. sedih... dan tdi kat fb.. aku dah agak da... ada pic mereka berbuka puasa bersama... OH... sungguh rasa nak balik labuan... sejam bersama mereka pun aku sanggup.. toooooo mmmuuuccchhhh aku nak share ngan my YONG'S sister... uhuhuhu!

merekalah kekuatan aku.merekalah cermin kehidupan aku... "yong...doakan aku kuat lalui semua ini"

p/s: enjoy pic mereka berbuka puasa :)



lokasi : sea sport centre.. oh my prada!! eheheh... aku rindu kalian.... 

TQ juga.. masa aku masuk wad haritu..korang datang Lawas lawat aku... :)



 wajah kesayangan hamba... yang sangat risaukan keadaan aku...
to En.Yaman Yahya (Pegawai rakan muda labuan)
TQ for everything sir... kekuatan lahir melalui nasihat yang diberikan..
doakan aku cepat sembuh :)

No comments:

Post a Comment